Anya(g)i Ambíciók

Benne voltam a tévében! :)

Kaposvárimamiként meghívtak a helyi tévébe. A Kapos TV riportja a műsor 25:48 percétől látható 🙂 A videóhoz kattints a képre! A népszerűsítés érdekében mindent bátran be kell vállalni… Akkor is, ha az új helyzet kényelmetlen. (Bár  én már ugye debütáltam a Duna TV-n) Utána ráér az ember azon izgulni, hogy megfelelő módon tudja kommunikálni a… Tovább »

Micsoda marketingötlet! cikk erről: Szeretnél családi wellness hétvégét nyerni? Szavazz rám!

Gyerekek mellett sikeres vállalkozást működtetni egy Anyának nem kis munka. Mégis sokaknak sikerült már. És ez nem csak nekik jó! 🙂 Példaként szolgálhatnak a még megvalósítás előtt álló “Anyatársaknak”, bizonyítékként számukra, hogy ők is (Te is!) meg tudják csinálni. Remélem, talán én is közéjük tartozom… A nevezési lapon biztosan! 🙂 Merthogy a “Szoptass ügyesen!” című… Tovább »

Horgász lettem! De valójában halászni akarok…

Hosszas szöszmötölés után bedobtam a “csalit” a vízbe. Azaz elindult végre a mini-sorozatom, aminek segítségével a horogra akadhatnak a látogatóim e-mail címei… Juj, de ronda hasonlat! Pedig marketinges körökben ez előszeretettel használt “szakkifejezés”. Tényleg nagyon találó, csak eléggé negatív csengésű – becsapást, átverést sejtet. Pedig a jó csali ténylegesen a “halacskák” hasznára válik… Olyan finomságokkal… Tovább »

Sikerreceptem – Szoptatóskönyv-marketing Anya módra (4)

Ahogy egyre inkább beleástam magam az internet-marketing tudományába, azon belül is a látogatottságnövelés módszereibe – rájöttem, hogy az én esetem igen speciális. A keresőoptimalizálás (azaz azok a technikák, amelyek révén egy bizonyos kulcsszót beírva a keresőbe a látogató rátalál az én oldalamra.) egyik alapja a jó kulcsszóválasztás. Már itt nehézségekkel találkoztam. A Google kulcsszókeresője (keyword… Tovább »

Sikerreceptem: Szoptatós-könyv marketing Anya módra (3)

Nincs mese, megint tanulnom kellett. De hol lehet mai marketinget tanulni? Hát persze, hogy ezt is az interneten. Tehát beírtam a keresőbe a marketing szót. Kiderült hamar, hogy két dolgot meg kell különböztetnem: A “sima” marketinget, és az internet-marketinget. Mivel az internet-marketing alapja is a sima, ezért úgy döntöttem, annak nézek utána először. Persze, itt… Tovább »

Sikerreceptem: Szoptatóskönyv-marketing Anya módra (2)

Tehát a bökkenő, amivel szembesültem: Hiába tetszik a könyv a honlapra látogatóknak, ha kevesen tévednek oda. A válaszra váró kérdés: Hogyan tereljem rá a mit sem sejtő kismamákat? Csak kreatívan! Ahhoz, hogy bárkit terelni tudjak, először is meg kell találnom, hol tartózkodik jelenleg. Mi sem egyszerűbb ennél. Ahogy keresgélni kezdtem, kiderült, az aktív kismamák ellepik… Tovább »

Sikerreceptem: Szoptatóskönyv-marketing Anya módra… (1)

– Tessék, csak tessék! Kismamák, és újdonsült anyukák! Megjelent első könyvem, a Szoptass ügyesen! Vegyék és vigyék! Gyakorlatilag így tájékoztattam először a nyilvánosságot a könyv létezéséről. 🙂 Rengeteg emberhez eljutott a hangom… Összes iwiwes ismerősöm olvashatta a jó hírt az üzenőfalon, és a profilomon. És nagyjából ugyanezen ismerőseimnek elküldtem e-mail-ben is, hogy küldjék tovább… Az,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!