Kaposvárimamiként meghívtak a helyi tévébe. A Kapos TV riportja a műsor 25:48 percétől látható 🙂 A videóhoz kattints a képre! A népszerűsítés érdekében mindent bátran be kell vállalni… Akkor is, ha az új helyzet kényelmetlen. (Bár én már ugye debütáltam a Duna TV-n) Utána ráér az ember azon izgulni, hogy megfelelő módon tudja kommunikálni a… Tovább »
Benne voltam a tévében! :)
Kaposvárimamiként meghívtak a helyi tévébe. A Kapos TV riportja a műsor 25:48 percétől látható 🙂 A videóhoz kattints a képre! A népszerűsítés érdekében mindent bátran be kell vállalni… Akkor is, ha az új helyzet kényelmetlen. (Bár én már ugye debütáltam a Duna TV-n) Utána ráér az ember azon izgulni, hogy megfelelő módon tudja kommunikálni a… Tovább »

Hosszas szöszmötölés után bedobtam a “csalit” a vízbe. Azaz elindult végre a mini-sorozatom, aminek segítségével a horogra akadhatnak a látogatóim e-mail címei… Juj, de ronda hasonlat! Pedig marketinges körökben ez előszeretettel használt “szakkifejezés”. Tényleg nagyon találó, csak eléggé negatív csengésű – becsapást, átverést sejtet. Pedig a jó csali ténylegesen a “halacskák” hasznára válik… Olyan finomságokkal…
Ahogy egyre inkább beleástam magam az internet-marketing tudományába, azon belül is a látogatottságnövelés módszereibe – rájöttem, hogy az én esetem igen speciális. A keresőoptimalizálás (azaz azok a technikák, amelyek révén egy bizonyos kulcsszót beírva a keresőbe a látogató rátalál az én oldalamra.) egyik alapja a jó kulcsszóválasztás. Már itt nehézségekkel találkoztam. A Google kulcsszókeresője (keyword…